torsdag 13. oktober 2011

Treningstørke

Torsdag for uke siden var det min tur å bli operert. Hadde venta et år på dette, og fikk hele en ukes varsel via brev i posten. Selvfølgelig ble jeg seffers i ferd med å bli syk bare noen dager før, så det ble noen dager i senga med kakao og laptop og store mengder cvitaminer og syndpåsegselv.


Men jeg klarte å skremme vekk basseluskene og operasjonen ble gjennomføt som planlagt på sykehuset i Ski.



Torsdag for en uke siden la jeg meg altså på operasjonsbordet og fikk magemuskla mine sydd sammen igjennom navelen. Dette har gjort meg relativt immobil, så det har blitt mye sofa siste uka. Det blir bedre for hver dag, men ennå på langt nær bra. Men nå har jeg hvertfall begynt å kutte ned på smertestillende, så det er kanskje ikke så lenge til jeg prøver meg en runde på spinningsykkelen igjen.

Og mens jeg sitter her med stooor plasterlapp og sting på magen så gjør jeg meg mine tanker om opplegget og innsatsen videre utover vinteren. Gasse på ja!! Bare gro ferdig først....

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar