torsdag 13. oktober 2011

Lørenskog - Hurdal

Min siste treningsøkt utendørs før min nåværende treningstørke var en tur hjemmefra til hytta i Hurdal lørdag 24. september. Vi skulle overnatte på hytta til dagen etter så vi fant ut at jeg kunne sykle mens NP kjørte bil. Så slikledes ble det. Var en fin tur det. Litt over 7 mil, og det er jo så flatt og fint utover der. Regnet med at jeg kom til å bruke 3 timer, INKLUSIVE PAUSER(!!) for det blir jo alltid noen stopp, sende en melding her og en melding der, så måtte jeg plutselig svinge innom en bensinstasjon ved Maura for litt instant påfyll av næring. Så jeg sa jeg kom til å være fremme på hytta rundt kl 19. Og når var jeg der? Jo, 19 sharp!!

GPS-logg


Søndagen etter var det duket for 3 timer langkjøring med denne kjekkasen på podiet, noe som også ble min siste treningsøkt på en stund... 2,5 uke siden nå.. shit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar