onsdag 26. oktober 2011

Årets siste tur på raceren

Da ble årets siste tur på raceren foretatt i går. Ikke fordi det snør, men fordi den ble ødelagt. :(

Jeg ville ut på langtur på raceren, og la i vei litt uten mål og mening. NOEN hadde tatt med seg pumpa si, så jeg måtte innom Fjellhamar en tur for å få pumpa dekka mine først. Jeg har egentlig pumpe selv, men NOEN har ikke hjulpet meg med å få den til. Jeg tror den er ødelagt.

Jeg la i vei, gjennom Strømmen, Lillestrøm, Fetsund, Sørumsand og så tok jeg av til Leirsund. Bortover leirsundsletta fikk jeg en voldsom energyboost, mulig grunnet ganske grei medvind, så jeg ville ikke hjem helt ennå, så det bar videre om Kjeller og Hvam og langs Hellerudsletta. På dette tidspunktet hadde sykkelen begynt å nekte å gire opp til storeskiva. Så løsna ene krankarmen. Jeg stoppa og skrudde skruene som var litt løse, håpet på at det gjorde susen, og syklet videre mot Skjetten og Gamle Skjetten. Rett før brua ved Strømmen Stasjon kjenner jeg krankarmen løsner igjen, og i neste sekund faller den rett av. Heldigvis er jo ikke det langt hjemmefra, så det ble vekselsvis gåing og sykling med en fot resten av veien hjem.

Dumme sykkel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar