lørdag 22. oktober 2011

Fornebu

Det går så bra å sykle inne at jeg fant ut at det var på tide å ta en tur ute. Så innmari kaldt det har blitt siden før jeg sydde i magen da! Bare et par varme grader jo. Så jeg fant ut at det måtte bli asfalttur med traktoren Gary. Eller, det ble faktisk noen meter med sti, langs kysten bak Maxbo på vei til Fornebu. Ja, for Fornebu var dagens destinasjon. Fikk et par eimer med sjølukt også. Herlig!

Surra meg inn i selve Oslo sentrum på vei til for sikkerhetsskyld, Gamlebyen og Jernbanetorget og sånn. Ikke så veldig stas det synes jeg.

Svima litt rundt på Fornebulandet før jeg spiste en bar i regnet og snudde. Fant ikke ut hvor jeg var hen sist jeg var der, for da satt jeg på et fint svaberg ved havkanten i sola. Ikke hadde jeg tid til å lete så fælt etter svabergene heller, for jeg begynte å få dårlig tid. Så da satte jeg nesa hjemover igjen, i regnet. Prøvde å finne raskeste veien hjem. Kald på beina.

Den krøllete streken er på vei til, den mer rette er på vei hjem. Turen ble på litt over 6 mil. Prøvde å holde pulsen lav, men det er ikke så lett i oppoverbakker! Ikke fikk jeg tatt no bilder heller, for alt av bildetakingsapparater hadde visst flatt batteri i dag.

GPS-logg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar