lørdag 29. oktober 2011

Støl.no

Herregud så støl jeg er. Lenge siden jeg har vært så inn til margen støl. Og det av å bare gå og småjogge litt??

Torsdag ble det intervallspinningøkt med Clark Kent. 3 drag. Digg! Liker meg på timene til Kent.







I går ble det rolig langtur med Gary i regnværet, på nesten bare asfalt. 2,5 timer i sone 1. Lett å holde det rolig når man er seig i beina. Men det gikk nå greit. Var dog ille å stå å sykle, så det gjorde jeg ikke. 

Så har jeg laget meg proteinbarer. Kjekke å bruke som mat på langturtur og som mellommåltider. Så har jeg bestilt meg noen bokser Herbalife Formula 1, så nå skal jeg i gang med det igjen. Jeg slutta jo med det av en eller annen grunn i løpet av våren i fjor, og gikk jo på vegg etter vegg i løpet av sommeren. Men nå får vi se om jeg endelig klarer å få i meg nok næring til å trene såppas som jeg gjør.

Har laget meg treningsplan også som skal opp på kjøleskapet i løpet av helgen, og som skal følges slavisk fra og med mandag. Så nå er det full fokus og jakten på Formen 2012 er i gang!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar