mandag 11. april 2011

Søndagstrening i fedrelandet

Beina hadde godt av noen hviledager nå, spesielt kneet mitt som gikk på en skikkelig smell siste dagen på Mallorca.

I går, søndag, var det fellestrening med klubben. Rolig langkjøring. Jeg fikk ikke vært med, men hadde tenkt å ta meg en tur på egen hånd litt utpå dagen. Så slo det meg at jeg kunne jo sykle motsatt vei av hva klubben skulle, og jommen møtte jeg ikke på et tog i reapersdrakter på min vei gjennom Kløfta. Så sykla jeg sammen med dem ned til Skedsmohallen igjen der hvor dem hadde starta.


Vel fremme ved Skedsmohallen hadde jeg bare sykla 4 mil på 1,5 timer. Synes da det var litt lite, så jeg tok meg en runde om Fetsund, Sørumsand, Frogner og Skedsmokorset før jeg dro hjem igjen. Da sto tripptelleren på 3,5 timer og 87 km. Det var bedre. 
Det var fint å sykle på Gary igjen også. Henta den fra service på fredag så den var jo en drøm å gire og bremse med. Lå noe høyt i puls på turen, men formen og kroppen føltes veldig bra så det var bare godt å gasse på litt. Tsju tsju tsju!!


GPS-logg her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar