lørdag 2. april 2011

Reisefeber

Reisefeberen har vel sirkulert litt sånn smått rundt i systemet de siste dagene, men nå har den hvertfall en grunn til det, for nå er det ikke lenge før avreise (hvis man forutsetter at 'ikke lenge' er under ett døgn). Ja, om 12 timer er jeg på gardermoen tenker jeg, og prøver så godt jeg kan å koordinere sykkeleske, bagasje og meg selv til riktig skranke.

Det har vært litt av et prosjekt å få til denne turen her, og jeg er så takknemlig for all hjelpen jeg har fått og alle de mennesker som har vært og er involvert i dette for å få alt til å klaffe. Sjefene mine som fikk flytta ferien min på kort varsel, kollegaene mine som gladelig tok vaktene mine, kjærsten min som fant gode løsninger og som fikk tak i sykkeleske til meg og fikk omrokkert på hotellbestillingen sin, Christian på Velotel, Rasta Sykkel som ordna meg en sykkeleske som passet, Anders som fikk ordna en sykkel jeg kunne låne uten å informere eieren, Magnus som fikk litt ekstra hodebry og Andre barnevakten som håper at ungene ikke trenger å gå på do på et halvt døgn før faren dems kommer og henter dem.

Nå er det bare å pakke resten av kofferten og se igjennom lista et par-tre-seksten ganger før hvilepulsen kan finne meg og taxien kan hente meg.

Og snart befinner jeg meg her

for å bli en del av dette

 sammen med disse

Så tenker jeg det blir litt tid her sammen med kjærsten min

så sant han her klarer seg på egenhånd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar