søndag 27. mars 2011

Søndagstur med Rune og Andre

Sannelig fikk jeg ikke lurt meg selv ut på tur etter en nattevakt. Lurt å gjøre avtaler for da klarer man å stå opp og få noe ut av dagen. :) Så klokka 14 satte vi avgårde fra Ahus, Rune, Andre og meg. Etter at en noe misfornøyd baktropp hudflettet fortroppen så hatten passet ble vi enige om tempoet og hadde en hyggelig tur. Men noen er vel uansett stølere enn andre i morgen ;)

Turen ble på 3 mil; en runde om Skedsmokorset, Frogner, Leirsund og Lillestrøm i en noe sur motvind.


Påfyll på Statoil Frogner

 
2 glade tullinger

Jeg og Andre byttet sykkel for anledningen. Hard Rocx var ikke så værst ;)

Og Andre sto jo godt i stil til Godeste Gary. Eller omvendt :)

En liksom-punktering. Ja, faktisk. Fin hjelm :)

Men like glad for det :)



Med turen i dag og en felles spinningintervalltime på fredag så kan jeg telle 12 treningstimer denne uka her. Det er ikke dårlig! Blir nok noe mindre neste uke.. som og er en oppladnig til en sykkelferie på Mallorca! NP og Hertugen dro allerede i natt. En gjeng drar tirsdag, så kommer jeg og Magnus etterslepende på søndag. Gleder meg :) Gleder meg til å sykle hånd i hånd inn i den spanske fjellheimen med kjæresten min :) Det blir første gang jeg feirer bursdagen min i Spania. Det blir kos. Får håpe vi er litt heldigere enn NP og får sykkel og bagasje med på samme fly og destinasjon som oss selv. ;)

Men nå er det natta. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar