mandag 28. mars 2011

Langtur på mandag

Siste fridag og siste mulighet for utesykling før jeg drar til Mallorca måtte utnyttes til det maksimale. Så jeg la ut på laaangtur. Jeg ville en runde om Vormsund og Årnes, men kartleseren i meg sov seg gjennom Kløfta så jeg havna jo ut i Jessheim før jeg fikk skifta kurs. Langs rv 2 fant jeg ut at jeg kom til å få dårlig tid og droppet sveipen innom Vormsund og tok heller en shortcut. Får heller dra dit en annen tur. Motvinden slo i mot meg så fort jeg svingte forhjulet sørover, og ja, jeg fikk dårlig tid hjem. Det var egentlig ikke så gøy å stresse i 4 mil, men jeg kom meg da hjem såppas at jeg rakk en dusj før jeg henta i barnehagen.

Kroppen fungerte bra i dag. Ble ikke nevneverdig sliten og hadde futt i beina selv helt på slutten. Sånt liker vi :) 

Turen ble på 9 mil, og jeg brukte 4 timer. Snittpuls 69%. Måtte kjøre på litt ekstra på slutten pga tiden.

GPS-logg her.

Riksvei 173 (den som går parallellt med Glomma) må jo være den ultimate landevei-veien. Nesten ikke noen biler, og bondegårder og åkre så lang øyet kan se. 


Så fant jeg litt vår som jeg måtte ta bilde av. Angra litt på det etterpå for sleit med gjørme i cleatsa en stund. Men så herlig med vårblomster!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar