torsdag 24. mars 2011

Fri + sol = sykkeltur!

Jeg måtte bare komme meg ut på hjul i sola i dag. Med solskinn og fuglekvitter, ja til og med korte sykkelhansker kan jeg konstatere at våren er i full gang. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle ta turen i dag, men på vei gjennom Strømmen bestemte jeg meg plutselig for å ta en tur rundt Enebakk. Så da ble det det. Herlig! Frem til Ytre Enebakk gikk turen som en drøm. Men gjennom Ytre Enebakk og resten av veien til Oslo hadde jeg en helt latterlig irriterende motvind. Fader altså. Heller øs pøs regn enn motvind! Snittfarta raste, og det er jo ikke så rart. Det ble noen høylydte ubekvemsord ved de verste vindkastene, så kanskje greit at jeg sykla alene. Gjennom Oslo begynte jeg å bli sliten og lei, og jeg synes generelt veien gjennom Alnabru og Furuset er så uendelig kjedelig.

Men jeg hadde en fin tur på denne fine dagen :) Tar den gjerne igjen. Hadde ikke kameraet mitt streiket hadde det blitt noen bilder fra turen, men den gang ei.

Runden ble på 82 km. Kjenner det i beina nå. Snittpuls 132 (71%). Snittfart 21 km/t.


GPS-logg her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar