fredag 30. desember 2011

Rocking beside the christmas tree

Litt lopper i blodet om dagen kan du si. Etter en jul i isolat føler jeg sterkt for å komme meg ut og i aktivitet, men det er vel ikke akkurat så mye å finne på i null grader, null snø, storm, regn og isrester. Fader ta denne dustevinteren! Kan det ikke bli noe som kan likne på skiføre? Uten å måtte dra land og strand!?


Så da ble det en økt på spinningsykkelen i dag torsdag. 2 timer i sone 1, med innslag av 3x4 min styrketråkk på terskel. Tenkte på å ta en runde til med styrketråkk, men konkluderte med at det holdt i og med at jeg nettopp har startet opp igjen. Gikk greit. Snittpuls 126.
Avsluttet det hele med 2x4 min med treningsrockeringen. 4 min hver vei. Virker som om magen er klar for trening igjen etter operasjonen, og jeg tenkte jeg skulle starte litt smått med det. Titta på pulsklokka underveis bare for moro skyld og overraskende nok hadde jeg en rockepuls på rundt 160. Vi leker ikke rockering! Er allerede støl i magemuskla. Effektive greier det der. Artig er det også. Til en viss grad.

Er vel snart klar for å ta fatt på denne boka her, og det holder visst ikke bare å lese den..

Så rett inn i isdusjen. Sto på knærne denne gangen og det var mye bedre. Da slapp jeg å få det iskalde vannet nedover hele benet på en gang. Lår og bakside legg holder vel i massevis og jeg holdt ut ganske lenge med isdusj denne gangen.


Fornøyd med dagens økt. Får se hva jeg finner på i morra, årets nest siste dag. Aller først skal jeg hvertfall sove leeenge etter nattevakt. Og det gleder jeg meg til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar