lørdag 31. desember 2011

8x6 på tampen av året

Årets siste treningsøkt ble en 8x6 hjemme på spinningsykkelen i går. Hadde egentlig tenkt meg 6x6, men tok to til jeg når jeg nå først var så godt igang og tida faktisk strakk til. Mens jeg gulpa dobbel cheeseburger, alt for salt en sådan, som ble den dagens middag på farten. Gikk jo greit det. Lett som en plett. Snittpuls 149. Og isdusj og protshake.

Kjøpte meg skøyter i går. Skøyter jeg kan bruke til tur. Kommer jeg meg ikke på tur på ski så får jeg dra på tur på skøyter, er min tanke. Så får vi se da om isen er ok, og om klumpfoten min finner ut at skøyta er ok å ha på.

Ligger i senga i Nittedal og skal sove etter nattevakt. Skal være her i kveld. Spise en god middag med kjæresten min før jeg skal på jobb igjen.

Benytter anledningen til å ønske alle mine lesere og sykkelvenner et sykkelig godt nytt år. Måtte 2012 bli et kanonår!

Sees på sykkelsetet neste år :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar